Kamizelki, polary i kurtki - doskonałe prezenty na zimę dla Twoich klientów.

Gadżety marketingowe przybierają niezwykle zróżnicowane formy. Wszystko dlatego, by zaskoczyć klientów i przypaść im do gustu. Dobrze wybrany podarunek staje się przedmiotem codziennego użytku, pozwala zapamiętać markę i buduje pozytywne skojarzenia z nią związane. Wystarczy tylko wybrać odpowiedni produkt, umieścić na nim logo i podarować go w prezencie klientowi. W chłodniejszych miesiącach roku można obdarować klienta np. kamizelką, polarem lub kurtką. W czasie, gdy panują niskie temperatury, ubrania zapewniające ciepło są szczególnie cenione. Logo przedsiębiorstwa sprawi, że pozytywne skojarzenia zostaną przeniesione na markę i wpłyną na jej postrzeganie przez klienta.

Marka zostanie zapamiętana

Kurtka, polar lub kamizelka to elementy garderoby, które nosi się na co dzień. Dzięki temu obdarowane osoby będą miały stały kontakt z logo przedsiębiorstwa, co sprawi, że lepiej je zapamiętają. Jest to bardzo ważne, ponieważ marki, które znamy, darzymy większym zaufaniem, a w efekcie chętniej sięgamy po ich produkty lub korzystamy z ich usług.

Sposób dotarcia do innych

Ubrania z logo firmy to nie tylko narzędzie marketingowe, działające na obdarowanego klienta. To także mobilna reklama, która będzie wszędzie tam, gdzie pojawi się osoba mająca na sobie odzież z logo. W ten sposób stosunkowo niewielkim nakładem można zwiększyć zasięg marki.

Nagrody w konkursach i promocjach

Ze względu na to, że kamizelki, polary i kurtki są raczej drogimi podarkami, bardzo dobrze sprawdzają się we wszelkiego rodzaju konkursach, czy promocjach. W ten sposób klienci mogą dostać gadżet przy zakupie jakiejś ilości produktu lub mieć szansę wygrać go np. w drodze losowania.

Kurtka, polar lub kamizelka z logo firmy - naprawdę warto!

Jeśli chcesz zapewnić sobie reklamę i podarować klientom wyjątkowy prezent, kamizelki, polary lub kurtki z logo Twojej firmy będą strzałem w dziesiątkę. Dzięki nim możesz zapewnić klientom atrakcyjny gadżet, z którego będą korzystać praktycznie codziennie, a przy tym zadbać o to, w jaki postrzegana jest Twoja marka.